Sultan Johor beli Bugatti Veyron


Sultan Johor beli Bugatti Veyron

Kami terima maklumat yang mengatakan Sultan Johor telah membeli sebuah kereta Exotic iaitu Bugatti Veyron yang berharga 1.7 Million USD => RM6 Juta => Cukai 200% => RM18 Juta. Ni dia gambar-gambar bugatti veyron yang dikatakan milik Sultan Johor.


Note:Warna biru adalah warna rasmi  Johor dan Bugatti Veyron adalah kereta yang terpantas di jalan raya.


Tahukah anda service pertama Bugatti Veyron berharga diantara Rm75k


















(credit to GilaVideoBlog)

Nota : Jangan buat andaian buruk tentang macam mana Sultan Johor boleh ade duit yg banyak untuk beli kereta tu(cth: guna duit rakyat/ etc). Sultan ada bisnes sendiri + dia waris harta Sultan Ibrahim. Sultan Ibrahim antara orang yg terkaya di dunia di zamannya.




Hi, We are templateify, we create best and free blogger templates for you all i hope you will like this blogify template we have put lot of effort on this template, Cheers, Follow us on: Facebook & Twitter

1 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

©Chooongg Is Designed By Templateify & Sponsored by Mimuz , Your Link Here